runaogsny.blogspot.com
mandag 11. februar 2008
Høres kjempedeilig ut!! (Kanskje litt for mange drinker, selv for en bursdagsfeiring;-)...???).
Men jeg vil altså ikke ha på meg at jeg ikke har besvart sms :-), den ene jeg har fått har jeg svart på.
innlegg av Mamma @
05:44
0 Kommentarer
Om meg
Navn:
Mamma
Vis hele profilen min
Linker
Google News
Edit-Me
Edit-Me
Tidligere innlegg
Høres kjempedeilig ut!! (Kanskje litt for mange dr...
Arkiv
februar 2008
Abonner på
Innlegg [
Atom
]